Hyundai ix35 2.0i DOHC D-CVVT VIS Style
Představení vozu:
Po Škoda Fabia I 1.4 MPI, Audi A4 Avant 1.9 TDi a Mazda 6 2.0MZR-CD se jedná o moje čtvrté (resp. páté při započítání pravidelných jízd s Favoritem 135LS :-) ) auto. Je to první auto, které kupuji jako nové a ne jako ojetinu. Nekupovat ojetinu sem se rozhodl zejména po zkušenostech s předchozími nákupy - časově velmi náročné najít za dobrou cenu kvalitní auto, v ČR prakticky nemožné. Mazdu sem kupoval v 3. říši. Dále sem už nechtěl řešit případné opravy a v klidu si užívat případné záruční podmínky (5 let). Ušetřený čas investovat do jiných věcí ;-)
Po rozhodnutí ke koupi nového vozu sem pokukoval po několika vozech s faktem, že cenový strop je 600tis:
- Škoda Octavia 4x4 : vyřazeno z důvodu všednosti, strachu ze servisů (zkušenost z Fabie) , vysokému % vykrádání vozu (xenony) a celkové všednosti auta
- Škoda "JáTy" 4x4: Předražené malé SUV s malým kufrem
- Ford Kuga: ošklivé zadní partie vozu (můj názor)
- Nissan "KašKaj" : to auto se mi vůbec nelíbí
- Hyu iX35: jednoznačný vítěz, viz "Design"
- derivát od Renaultu sem obloukem obešel :-)
Vybrané vozítko sem si objednal na začátku května a pak sem místo slíbených dvou měsíců čekal čtyři! :-( Podle informací se doba natáhla kvůli specifické výbavě... Auto sem si přebíral na začátku září. Už v showroomu sem byl opět uchvácen - a ano sem úchyl na bílou barvu, ale když ona (společně s černým veluxem) tomu autu prostě sekne!
Design:
Poprvé sem iX35 viděl někdy ze začátku roku 2010 jako předváděčku v OC Chodov Praha. To auto mě hodně zaujalo jak vnějším, tak vnitřním designem (přítelkyně mohla alespoň v klidu nakupovat ;-) ). Pátral sem dál a kromě vzhledu mě mile překvapil poměr ceny/výbavy + nabízená záruka.
Při porovnávání s konkurencí sem se rozhodl: ix35, benzín, 4x4, manuál, bílá barva, velux, druhá nejvyšší výbava Style. Podle mého názoru to autíčku v této konfiguraci hodně sluší. Protože s autem často jezdím, je pro mě důležitý vzhled a funkčnost interiéru - to je ta druhá věc, která mě na autě dostala. Krásný palubní štít, vzdušný interiér, dobré vysoké posezení. Nehledal sem závodní auto ;-)
Výbava:
Jak sem se již zmínil, automobil má druhou nejvyšší výbavu "Style", která zahrnuje:
- Integrované rádio s CD přehrávačem s podporou MP3 + USB,AUX (iPod,iPhone)
- Ovládání systému tlačítky na volantu
- 6x repro
- ABS (antiblokovací systém)
- EBD (elektronický dělič brzdného účinku)
- ESP (stabilizace podvozku)
- TCS (protiprokluzová regulace se zásahem brzd)
- ROP (ochrana před překlopením)
- HAD (Asistent pro rozjezd do kopce)
- DBC (Asistent pro sjíždění z kopců)
- 10x airbag, vypínatelný u spolujezce (indikace řidič, spolujezdec)
- aktivní opěrky hlavy (přední sedadla)
- ESS - varovné světla při nouzovém brždění (ve velké rychlosti přerušované svícení brzdových světel, po poklesu rychlosti/zastavení automatická aktivace varovných světel)
- Isofix vepředu, vzadu
- Alu kola 225/60 R17 + plnohodnotná rezerva (Alu)
- Přední mlhové světlomety
- Přední projektorové světlomety s coming home funkcí
- Vnější zrcátka s LED směrovými ukazateli
- Zadní spoiler s třetím brzdovým světlem, střešní lyžiny
- Přední i zadní zástěrky (proč to běžně auta nemají?)
- Boční černé obložení dveří
- Chromované kliky dveří
- Zatmavená zadní boční okna + sklo pátých dveří
- Sedadla polokožená
- Vyhřívání předních+zadních sedaček
- Výškově nastavitelné sedadlo řidiče + bederní opěrka
- Výškově+podélně nastavitelný volant
- Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla
- Volant+hlavice řadící páky v kůži
- El. vyhřívaná,ovládána a sklopná vnější zrcátka
- Samostvívací zpětné zrcátko s kompasem
- Přední a zadní okna v elektrice
- Dálkově ovládané centrální zamykání + alarm
- Monitorování tlaku v pneu (čidla ve ventilcích)
- Dvouzónová klimatizace, chlazení schránky před spolujezdcem
- Palubní PC (dojezd,2xtrip,průměrná rychlost, aktuální a průměrná spotřeba)
- Supervision palubní deska (nádherné podsvícení)
- Tempomat
- Zadní parkovací čidla Vyhřívání zadního skla, předního pod stěrači
- Dešťový a světelný senzor
- Komfortní blikání (trojblik)
- Automatické zamykání vozu při rozjezdu, odemknutí po vytažení klíčku
- Bluetooth handsfree s ovládáním na volantu + hlasové ovládání
- Rádce řazení :D
- Středová opěrka rukou kožená (vpředu, vzadu)
- + panoramatické střešní okno (vpředu el. ovládané)
Špičková výbava "Premium" již přidává pouze: - 18" kola (po Praze utrpení) - parkovací kamera (stačí mi "pípáky") - celokožené sedačky (studíííí)
Výkon motoru a jízdní vlastnosti:
Co se týká motoru, tak auto se svojí vahou (cca 1,5t) není žádný střízlík. Hyu při výběru motoru nabízí pouze tři motorizace (4x4): - dvoulitrové vznětové přeplňované motory o výkonu 100 a 135kW - dvoulitrový atmosférický zážehový motor o výkonu 125kW.
Moje volba padla na zážehový motor. Mám rád jednodušší motor (nemá kurvítko zvané DPF! ) a hlavně to ticho při jízdě ;-) Zvuk při vysokých otáčkách je také prima. Jedná se tedy o celohliníkový dvoulitr s vícebodovým vstřikováním paliva do sání, variabilním časováním sacích a výfukových ventilů a proměnnou délkou sacího potrubí. Auto při své váze a charakteristice motoru není žádný trhač asfaltu, ale na pohodlné předjíždění při plném naložení dostatek výkonu má. V nízkých otáčkách není motor takřka slyšet a síla vystačí na plynové zrychlení. Zlom nastává po překročení 4tis ot/min kdy se v něm začínají probouzet koníky (4200ot/min má špičku točivého momentu). Až do maximálních otáček motor krásně ječí a táhne. Daní za použitý typ motoru, váze a aerodynamice cihly (SUV) je vyšší spotřeba paliva, která je cca 10l / 100km (jezdím převážně po městě) a tím omezený dojezd na plnou nádrž (500km). Se spotřebou sem počítal a nevadí mi, pravidelné tankování mě ale moc nevyhovuje ;-) Co se týká jízdních vlastností auta, tak na běžnou jízdu mi plně postačují. V zimě se moc hodí 4x4 náhon: Jedná se o klasický haldex, kde v běžném režimu je 100% točivého momentu přenášen na přední kola. V případě prokluzu předních kol (ABS čidla) dochází k připojení zadních kol a to až do rozdělení točivého momentu 50:50. Zajímavostí (hodící se zejména do sněhu při popojíždění) je možnost aktivace pevného rozdělení točivého momentu 50:50. Zámek funguje do rychlosti okolo 40km/h, poté se samočinně vypíná. Po poklesu rychlosti pod 40km/h se opět automaticky zapne. Žádné zamykání nápravových diferenciálů se na tomto autě nekoná (ať správně mechanicky, nebo XDS). Takže AWD ano, ale se schopností také správně zapadnout do škarpy :-)) Dobré je, že na tomto autě není implementována "feature" nevypínatelného ESP = 4x4 lock + vypnuté ESP dávají slušnou šanci se z kdejaké snežné závěje vyhrabat ;-)
Převodovka:
K dané motorizaci Hyu nabízí manuální 5-ti kvalt, nebo 6-ti stupňový automat (hydro). Moje volba (a správná) padla na manuál. Díky slušné síle motoru se dá jezdit s vysokým stupněm zařazené rychlosti v velkém spektru otáček. Při tachometrových 130km/h motor točí nějakých 3600ot/min. Subjektivně jednotlivé rychlostní stupně dobře zapadají a mají výrazné a přesné vedení.
Brzdy:
Vpředu i vzadu kotoučové, vpředu chlazené. Díky brzdovým asistentům auto brzdí skvěle, dávkování je lineární (pokud na to nedupnete a nevzbudíte asistenty :D). Opakované kritické brzdění sem nezkoušel, nejsem žádný pilot F1 ;-) ,ale věřím že při váze auta a běžným brzdám to nebude nejlepší výsledek :D
Podvozek:
Přední náprava: McPherson Zadní náprava: Víceprvkové nezávislé zavěšení s prostorově nenáročným odděleným uložením tlumičům a pružin. Vzadu je vybaven tlumiči ASD s variabilní charakteristikou v závislosti na velikosti propružení kola.
ROZMĚRY :
4410 x 1820 x 1660 mm (hlavně šířka vypovídá o báječném prostoru uvnitř ;-) )
Rozvor kol 2640 mm
Rozchod kol 1591/1592
OFFROAD parametry:
- Nájezdové úhly 24,2º/26,9º
- Přechodový úhel 17º
- Boční nákon 45º
- Stoupavost 44º
- Světlá výška: 170mm
Komfort podvozku je horší na výmolech, je to ale dáno použitými pneu, které jsou kvůli váze vozu dost nafoukané...
Potěšilo mě:
Silné stránky (z mého pohledu) je rozhodně design automobilu = prostě se mi líbí a navíc mu padne má oblíbená bílá barva ;-) ix35 si mě získala opravdu velkým vniřním prostorem - pocitově (možná i reálně) více místa než v Mazdě 6 (rv 2003) v autě třídy oktávka... Někdo namítne, že plasty uvnitř jsou výhradně tvrdé, ale já nejsem z těch co se každé nastoupení do vozu zakusuje do plastů ;-) To daleko více využiji polokožené sedačky (celokožené kloužou - nechci) ;-) Další velkou výhodou (proti normálním OA) je vyšší světlá výška vozu (17cm), díky které moc neřeším obrubníky a podobné "městské" terénní nerovnosti... Velkou výhodou, oproti konkurenci, je celková záruka 5 let bez omezení km!
Naštvalo mě:
někde píšou o tvrdším podvozku. Na autě jsou 225/60 R17 a auto se "nese" stejně jako bývalá Mazda 6 (na podvozek A4 to nemá). Řekl bych, že při větším zatížení, to bude ještě pohodlnější. Zpomalovací pásy mu ale nědělají dobře, ne že by si člověk myslel, že tam nechal nápravy, ale v rámci ticha (dobré odhlučnění) je slyšet menší rána... Osobně sem zatím našel tyto slabé stránky: - chybí mi popleník (nejsem kuřák, ale kam mám hodit žvejkačku?!?). Edit: jde dokoupit "popelnička", která se umístí do držáku na pití do středového tunelu - auto za 600tis nemá kontrolku nízké hladiny v odstřikovači?!? Velká chyba, navíc sem zvyklý tuhle "fíčuru" mít ;-) - nejde ani doobjednat automatické zatažení střešního okna při dešti (čidlo na čelním okně mám), škoda... Zatím sem na další nenarazil, ale kdyžtak dopíšu..
Úpravy vozu:
žádné
Plánované úpravy vozu:
- tažné
- denní LED svícení
Novinky vozu
Tak mám za sebou první preventivní výměnu oleje (vypuštění případného kovového bordelu při zabíhání motoru). S autem jezdím často (převážně) krátké trasy, takže zejména v zimě si to chudák motor "užívá" (samo, že jej studený netočím)... Plánuju výměnu každých dalších 15kkm oproti 30kkm, které se mi zdají hodně. Výměna oleje+filtru (na počkání) v autorizovaném servisu vyjde na přijatelných 3700,- CZK
koukám, že sem nikde neuvedl všeobecnou chybu, která mi mě dráždí: Počítadlo průměrné spotřeby se má automaticky resetovat při dotankování (tj. při zvýšení hladiny paliva v nádrži). Soudruzi ale udělali někdy v SW chybu (a nejenom i iX35) a milé počítadlo se prostě někdy smaže samo. A nezáleží na tom, jestli auto stojí v kopci, na rovině, nebo na střeše :-) Prostě když přijde "jeho doba" , tak se smaže... Budu informovat až se plánovaně dostanu do servisu ...
Sumarizace po 2,5 měsíci a 3500km provozu auta Co mi vadí: - automatické zatažení střechy při dešti (stejně jako nightx) - když to má čidlo, tak proč to nepropojili! - chybí kontrolka nízké hladiny v ostřikovačích - ptám se proč to tam není! - nejde vypnout denní svícení (možná se nakonec podaří...) - nejde deaktivovat kurvítko jménem TPMS (ale i zde se blíská na lepší časy) - digitální teploměr chladící kapaliny neukazuje 90°C - to už sem perfekcionalista (teplota vody je asi 89,5°C či co :D) - samonivelační tlumiče na zadní nápravě (chápu kvůli ceně) - doslova kreténské hlasové vkládání kontaktů do BT handsfree, které se navíc smažou při přepárování mobilu! - malé propojení centrálního displeje přístrojového štítu s autorádiem, ostatními systémy - proč když ukazuje parkovací systém neumí rádio, či handsfree?!? Co mi vyhovuje: - pohon 4x2+2 (zatím sem to dvakrát musel použít) - vyšší světlá výška - paráda pro objíždění přes obrubníky, jízda v malém terénu - vyšší posez - vysoce návykové - ticho - návykové ticho v interiéru ve variantě benzínového motoru (do teď sem měl diesel) - prostornost interiéru - zatím všichni co jsem vezl, včetně mě jsou unešeni prostorností jak vzadu tak vepředu - velká zpětná zrcátka nahrazující mizerný výhled zpět - komfortní ovládání BT handsfree + kvalitní zvuk - luxusní přístup k výměně žárovek vepředu (první auto u kterého si neodřu ruku při výměně žárovky!) - směrová stabilita vozu ve vyšších rychlostech, v zatáčkách (ještě sem neviděl jak bliká ESP) - nádherný palubní štít jako stvořený pro technokraty jako jsem já Jinak: U slícování dílů jak uvnitř tak venku nemám problém V konečném výsledku jsem s autem moc spokojen. Průměrná spotřeba cca 10l/100km dynamických jízd po Praze je očekávaná a není zase o tolik vyšší než udávaná spotřeba naftových verzí. Prostě sebou furt tahám dvě osoby (náhon zadních kol) v cihle (horší aerodynamika díky vyšší zástavbě a vyšší světlé výšce)... Navíc se mi líbí (a klidně to přiznám) sideeffect - autí se líbí neznámým lidem. Ohlížejí se, pouštějí mě z vedlejší, na parkovišti se u něj zastavují (což se mi moc nelíbí )...
Videa
Probuzení...
Galerie
Komentáře
komentovat mohou pouze registrovaní uživatelé
2.
komentar
mojito
30.12.2010 20:52:14 Reagovat
Majitele musím pochválit za výbornou práci na recenzi,prakticky nevím o něčem,co by mi chybělo,ix35 je vcelku konzervativní volba,ale proč ne,když svému účelu slouží ke spokojenosti,fotek je dostatek i když jsou v menším rozlišení.
Zatím dávám 80% ,pokud přibudou v galerii fotky i jiné venkovní snímky (tyto jsou z jednoho místa),posunu o něco výš %
Přeji hodně pohodových kilometrů!
na tento komentář reagoval: fishkaa
3.
komentar
fishkaa
31.12.2010 09:56:49 Reagovat
reakce na komentář: Vytvořeno: 30.12.2010 20:52:14 -
mojito zobrazit
Majitele musím pochválit za výbornou práci na recenzi,prakticky nevím o něčem,co by mi chybělo,ix35 je vcelku konzervativní volba,ale proč ne,když svému účelu slouží ke spokojenosti,fotek je dostatek i když jsou v menším rozlišení.
Zatím dávám 80% ,pokud přibudou v galerii fotky i jiné venkovní snímky (tyto jsou z jednoho místa),posunu o něco výš %
Přeji hodně pohodových kilometrů!
díky přání a hodnocení! Fotek je poskrovnu, nejsem nějak zatížený na neustále focení , byť se pokusím ;-)
P.
na tento komentář reagoval: mojito
5.
komentar
kaliber
31.12.2010 10:13:30 Reagovat
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
na tento komentář reagovali: fishkaa, mojito
6.
komentar
fishkaa
31.12.2010 10:18:07 Reagovat
reakce na komentář: Vytvořeno: 31.12.2010 10:13:30 -
kaliber zobrazit
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
nedělej z toho drama
Každý nechť ohodnotí mojí recenzi podle sebe. Nevystavil sem to tu na uhánění bodů, ale právě pro případné koupěchtivé návštěvníky, kteří se rozhodují co v dané kategorii koupit - u předchozích aut sem také hledal, a vím, že je občas těžké narazit na nezávislou recenzi (ofiko novinářské snad nebudeme ani rozebírat
)
Takže klid a přeji všem pořádné oslavy 2010->2011 ! 
7.
komentar
Rendos
31.12.2010 10:27:19 Reagovat
Skvělá práce,dobré auto! Hezky jsem si početl,a mám jeden dotázek. Kolik prokluzu Ti dovolí TCS? Je to tak sešněrované jako u Peugeotu nebo VW nebo volnější jako u Mazdy kdy to do určité rychlosti dovolí prokluz až 40%? Myslím bez vypnutí ESP.
na tento komentář reagoval: fishkaa
8.
komentar
mojito
31.12.2010 11:09:42 Reagovat
reakce na komentář: Vytvořeno: 31.12.2010 09:56:49 -
fishkaa zobrazit
díky přání a hodnocení! Fotek je poskrovnu, nejsem nějak zatížený na neustále focení , byť se pokusím ;-)
P.
Není zač,zkrátka sis dal s tím práci a je to vidět 
9.
komentar
mojito
31.12.2010 11:12:55 Reagovat
reakce na komentář: Vytvořeno: 31.12.2010 10:13:30 -
kaliber zobrazit
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
S tím nesouhlasím.Pokud jsou kvalitativně galerie vyrovnané,další měřítko,které vidím je různorodost,což je další snaha navíc.
Někdo se dívá na VŠECHNY fotky,nechal bych výběr na ostatních uživatelích.
Ještě něco?
btw : stále jsem od tebe nedostal vysvětlení,proč jsi kvalitnímu autu s recenzí a fotkami dal 10% a hodnotil jsi POUZE 1 auto
10.
komentar
fishkaa
31.12.2010 11:16:23 Reagovat
reakce na komentář: Vytvořeno: 31.12.2010 10:27:19 -
Rendos zobrazit
Skvělá práce,dobré auto! Hezky jsem si početl,a mám jeden dotázek. Kolik prokluzu Ti dovolí TCS? Je to tak sešněrované jako u Peugeotu nebo VW nebo volnější jako u Mazdy kdy to do určité rychlosti dovolí prokluz až 40%? Myslím bez vypnutí ESP.
Ahoj,
díky moc za komentář! Popravdě sem se na toto nezaměřoval - automaticky při pojíždění v hlubokém sněhu vypínám ESP (tj . i TCS). Při rozjezdech mimo sníh to nepoznám (připne se zadek a motor není takový silák aby utrhnul obě nápravy :-) ). Můžu srovnávat s:
Pokud srovnám chování auta při řízení, tak ESP sahá do řízení obdobně jako v Mazdě 6. Tj. čeká déle, než v A4, kterou sem měl (Avant 2001). Ale je to subjektivní názor.
Peugeot sem řídil 407 a tam sem snad TCS a ESP nepoužil (nebylo havarijně pojištěné) 
posledni
11. off road
komentar
jets
14.11.2011 14:33:10 Reagovat
iX 35 bylo jedno z aut o kterých jsem uvažoval když jsem se rozhodoval jaké SUV si koupím. Celkem mě ale odradilo to že v té době (nevím jestli už je to dnes jinak) nešly ani za příplatek dát do auta xenony :-(
jinak mrkni na svoji recenzi u údajů o off road parametrech si myslím že stoupavost a boční náklon nemá být ve stupních ale v procentech. Kdyby to bylo tak jak píšeš tak má stoupavost jakou touareg a jiné pravé off roady (100% = 45st.). U bočního náklonu nemá iX 35 dát 44st - 44% ano to je 19,8st
Příhlásit se přes facebook
registrovat
Podobné vozy uživatelů
Články
Hyundai i30 1,6 GDi vs 1,6 CRDi – bratrovrah, část II.
V první části našeho srovnání benzinového a naftového Hyundai i30 jsme se věnovali představení modelu, ta druhá nám už odpoví na otázku, jak se nová i30 řídí a který motor dává větší smysl. 10.5.2012
Hyundai i30 1,6 GDi vs 1,6 CRDi – bratrovrah, část I.
V redakci se nám potkaly naráz dvě verze nového Hyundaie i30. A nenapadlo nás samozřejmě nic lepšího, než je postavit proti sobě. Je lepší benzin, nebo nafta? A měli byste novou i30 vlastně vůbec chtít? 9.5.2012
Firemní identita – všechna auta nejsou stejná
Že jsou Mercedesy pro důchodce, Hyundai pro držgrešle, Range Rovery pro vládce zeměkoule, Volva pro lékaře a Citroëny pro lidi se vkusem, to nejsou jen předsudky a pověry. To vše jsou důsledky firemní identity. Chcete vědět víc? 6.4.2012
Hyundai Veloster 1,6 GDI DCT – dvouspojkový žabák
Přijde vám tohle auto povědomé? Že už jste jeho test u nás četli? Tak trochu – stejný motor, stejný podvozek, stejná výbava, stejná žabácká zelená. Tentokrát jsme ale dostali šanci vyzkoušet si novou dvouspojkovou převodovku. Jaká je a podaří se jí Veloster ještě zatraktivnit? 29.2.2012
Majitele musím pochválit za výbornou práci na recenzi,prakticky nevím o něčem,co by mi chybělo,ix35 je vcelku konzervativní volba,ale proč ne,když svému účelu slouží ke spokojenosti,fotek je dostatek i když jsou v menším rozlišení.
Zatím dávám 80% ,pokud přibudou v galerii fotky i jiné venkovní snímky (tyto jsou z jednoho místa),posunu o něco výš %
Přeji hodně pohodových kilometrů!
na tento komentář reagoval: fishkaa
Majitele musím pochválit za výbornou práci na recenzi,prakticky nevím o něčem,co by mi chybělo,ix35 je vcelku konzervativní volba,ale proč ne,když svému účelu slouží ke spokojenosti,fotek je dostatek i když jsou v menším rozlišení.
Zatím dávám 80% ,pokud přibudou v galerii fotky i jiné venkovní snímky (tyto jsou z jednoho místa),posunu o něco výš %
Přeji hodně pohodových kilometrů!
díky přání a hodnocení! Fotek je poskrovnu, nejsem nějak zatížený na neustále focení , byť se pokusím ;-)
P.
na tento komentář reagoval: mojito
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
na tento komentář reagovali: fishkaa, mojito
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
nedělej z toho drama
Každý nechť ohodnotí mojí recenzi podle sebe. Nevystavil sem to tu na uhánění bodů, ale právě pro případné koupěchtivé návštěvníky, kteří se rozhodují co v dané kategorii koupit - u předchozích aut sem také hledal, a vím, že je občas těžké narazit na nezávislou recenzi (ofiko novinářské snad nebudeme ani rozebírat
)
Takže klid a přeji všem pořádné oslavy 2010->2011 ! ![]()
Skvělá práce,dobré auto! Hezky jsem si početl,a mám jeden dotázek. Kolik prokluzu Ti dovolí TCS? Je to tak sešněrované jako u Peugeotu nebo VW nebo volnější jako u Mazdy kdy to do určité rychlosti dovolí prokluz až 40%? Myslím bez vypnutí ESP.
na tento komentář reagoval: fishkaa
díky přání a hodnocení! Fotek je poskrovnu, nejsem nějak zatížený na neustále focení , byť se pokusím ;-)
P.
Není zač,zkrátka sis dal s tím práci a je to vidět ![]()
Ako ja tiez neviem pochopit ze da niekto za super recenziu 80% lebo mas nafotene auto len na jednom mieste (co je podla mna dostacujuce).
To mi pride uplne chore a skor je za tym nieco ine ako len to ze je auto nafotene z jedného miesta...
Pre potencialneho buduceho majitela IX35 je podstatne co napise uzivatel resp. vlastnik konkretneho auta tipy nazory atd.
A nie fotky lebo kazdy kto by ho fakt chcel vlastnit vie velmi dobre ako vyzera v kazdom detaile...
Podľa mna je rozlísenie a fotky super (teda pokial mojito si ich neche dat vytlacit na plagat ked sa mu nezda rozlisenie....)
A na druhej strane ked tam ma niekto 300 fotiek aj tak si kazdy pozrie len tie prve ....
S tím nesouhlasím.Pokud jsou kvalitativně galerie vyrovnané,další měřítko,které vidím je různorodost,což je další snaha navíc.
Někdo se dívá na VŠECHNY fotky,nechal bych výběr na ostatních uživatelích.
Ještě něco?
btw : stále jsem od tebe nedostal vysvětlení,proč jsi kvalitnímu autu s recenzí a fotkami dal 10% a hodnotil jsi POUZE 1 auto![]()
Skvělá práce,dobré auto! Hezky jsem si početl,a mám jeden dotázek. Kolik prokluzu Ti dovolí TCS? Je to tak sešněrované jako u Peugeotu nebo VW nebo volnější jako u Mazdy kdy to do určité rychlosti dovolí prokluz až 40%? Myslím bez vypnutí ESP.
Ahoj,
díky moc za komentář! Popravdě sem se na toto nezaměřoval - automaticky při pojíždění v hlubokém sněhu vypínám ESP (tj . i TCS). Při rozjezdech mimo sníh to nepoznám (připne se zadek a motor není takový silák aby utrhnul obě nápravy :-) ). Můžu srovnávat s:
Pokud srovnám chování auta při řízení, tak ESP sahá do řízení obdobně jako v Mazdě 6. Tj. čeká déle, než v A4, kterou sem měl (Avant 2001). Ale je to subjektivní názor.
Peugeot sem řídil 407 a tam sem snad TCS a ESP nepoužil (nebylo havarijně pojištěné) 
iX 35 bylo jedno z aut o kterých jsem uvažoval když jsem se rozhodoval jaké SUV si koupím. Celkem mě ale odradilo to že v té době (nevím jestli už je to dnes jinak) nešly ani za příplatek dát do auta xenony :-(
jinak mrkni na svoji recenzi u údajů o off road parametrech si myslím že stoupavost a boční náklon nemá být ve stupních ale v procentech. Kdyby to bylo tak jak píšeš tak má stoupavost jakou touareg a jiné pravé off roady (100% = 45st.). U bočního náklonu nemá iX 35 dát 44st - 44% ano to je 19,8st
Hyundai i30 1,6 GDi vs 1,6 CRDi – bratrovrah, část II.
V první části našeho srovnání benzinového a naftového Hyundai i30 jsme se věnovali představení modelu, ta druhá nám už odpoví na otázku, jak se nová i30 řídí a který motor dává větší smysl. 10.5.2012
Hyundai i30 1,6 GDi vs 1,6 CRDi – bratrovrah, část I.
V redakci se nám potkaly naráz dvě verze nového Hyundaie i30. A nenapadlo nás samozřejmě nic lepšího, než je postavit proti sobě. Je lepší benzin, nebo nafta? A měli byste novou i30 vlastně vůbec chtít? 9.5.2012
Firemní identita – všechna auta nejsou stejná
Že jsou Mercedesy pro důchodce, Hyundai pro držgrešle, Range Rovery pro vládce zeměkoule, Volva pro lékaře a Citroëny pro lidi se vkusem, to nejsou jen předsudky a pověry. To vše jsou důsledky firemní identity. Chcete vědět víc? 6.4.2012
Hyundai Veloster 1,6 GDI DCT – dvouspojkový žabák
Přijde vám tohle auto povědomé? Že už jste jeho test u nás četli? Tak trochu – stejný motor, stejný podvozek, stejná výbava, stejná žabácká zelená. Tentokrát jsme ale dostali šanci vyzkoušet si novou dvouspojkovou převodovku. Jaká je a podaří se jí Veloster ještě zatraktivnit? 29.2.2012
profil majitele vozu
Informace o vozidle
| Vlastním od - do | 7.9.2010 - dodnes |
|---|---|
| Rok výroby | 2010 |
| Hodnota vozu | 600000 |
| Stav tachometru | 11 111 (18.2.2011) km |
| Typ karoserie | off-road/SUV |
| Značka | Hyundai |
| Model | ix35 |
| Barva | bílá |
| Motor | řadový |
| Uložení motoru | vpředu napříč |
| Počet válců | 4 |
| Počet ventilů | 16 |
| Variabilní časování ventilů | sacích a výfukových |
| Palivo | benzin |
| Objem | 1 998 ccm |
| Výkon | 120 kW |
| Točivý moment | 194 Nm |
| Zrychlení 0-100 | 10.7 s |
| Max. rychlost | 182 km/h |
| Počet rychlostí | 5 |
| Převodovka | manuální |
| Poháněná kola | všechny čtyři |
| Diferenciál | elektronický |
| Reálná spotřeba | 10.0 l na 100km |
| Hmotnost | 1525 kg |
| Počet sedadel | 5 |
| Počet dveří | 5 |
| Objem zavazadlového prostoru | 465 - 1436 l |
| Vloženo | 30.11.-0001 |
| Změněno | 30.11.-0001 |

Bazar
0

za 5*
na tento komentář reagoval: fishkaa