foto Driversweb.cz

Nehodová služba

Datum článku: 13.10.2010 | Autor textu: Adam Špaček

Vydali jsme se na prezentaci nového produktu Nehodové služby a rozhodně jsme nebyli zklamáni. A to nejen zajímavou prezentací, ale i službou samotnou.

A co se tedy prezentovalo? Jednalo se o novou kartu Premium. „Abychom oslovili ještě větší počet zákazníků, potřebujeme rozšířit nabídku a přinést další atraktivní produkty. Naše nová karta je rozsahem služeb ojedinělým produktem, který zatím nemá konkurence a poskytuje výraznou pomoc a úsporu finančních prostředků v řádech až několika desítek tisíc korun,“ vysvětlil Karol Novák, obchodní ředitel společnosti Nehodová služba, s. r. o.

Co tedy s kartou Premium získáte? Majitelé získají teoretický úvod Kurzu bezpečné jízdy, rychlou a nepřetržitou pomoc přímo u dopravní nehody a návaznou administrativní pomoc při likvidaci pojistné události, non-stop dispečink v případě potřeby, právní poradenství apod. Nespornou výhodou karty je také zapůjčení náhradního vozidla nejen při odcizení vozu, ale i v případě dopravní nehody, a to i tehdy, když je majitel karty jejím viníkem. „Chtěl bych vyzdvihnout především možnost bezplatného zapůjčení náhradního vozu. Našim klientům poskytneme zdarma náhradní vůz až na 14 dnů v případě odcizení vozidla anebo po celou dobu opravy. Klientovi tak zajistíme absolutní mobilitu po celém území České republiky. To nikdo jiný nenabízí. V rámci balíčku služeb je dalším bonusem Premium karty i bezplatný teoretický úvod ke Kurzu bezpečné jízdy,“ doplnil Karol Novák.

Úvod ke Kurzu bezpečné jízdy probíhá ve speciálním školicím středisku partnerské společnosti Max Cars. V rámci jedné hodiny se účastník teoreticky naučí, jakým způsobem jezdit ekologicky a ekonomicky s minimální spotřebou paliva a snížením emise CO2. Navíc bude seznámen s problematikou bezpečné a defenzivní jízdy, aby byl jako řidič schopen včas rozpoznat dopravní rizika a předem připravit plán pro odvrácení nebezpečí. V případě zájmu si pak majitel Premium karty může s 10procentní slevou objednat plnohodnotný kurz pořádaný Nehodovou službou ve spolupráci se společností Max Cars. „Cílem Nehodové služby není pouze řešení dopravních nehod, ale i jejich prevence. Proto rozšiřujeme naše služby i o přímé učení řidičů. Každý řidič se umí lépe vypořádat se situací na silnici a mnohdy i zabránit dopravní nehodě, pokud je na ni připraven. Max Cars patří mezi přední školitele v tomto oboru, a jsem proto velmi rád, že jsme se na společném projektu domluvili,“ dodal Karol Novák.

Součástí balení Premium karty navíc bude i ucelený podrobný manuál, který v případě dopravní nehody může výrazně pomoci. Přehledný popis jednotlivých kroků při řešení dopravní nehody usnadní řidiči i ve stresovém vypětí jednat prakticky a efektivně.Karta Premium garantuje řidičům maximální péči Nehodové služby, a to nejenom v případě nehody, ale i v průběhu celého roku.

Pokud vás to zaujalo, kartu bude možné koupit od 20. října na e-shopu www.nehodovasluzba.cz, na všech pobočkách Nehodové služby anebo v distribuční síti benzinových stanic Pap Oil po celé České republice. Prvních deset tisíc kupujících navíc společně s kartou získá možnost řízení auta Porsche 911 na speciálně upraveném polygonu, takže by se mohlo jednat o vynikající vánoční dárek.

Tolik tedy o novém produktu a pojďme se podívat, jak probíhala prezentace. Po příjezdu na testovací polygon v Dlouhé Lhotě u Dobříše nás přivítaly atraktivní hostesky a poslechli jsme si prezentaci nového produktu nejprve od pana Nováka z Nehodové služby a poté od zástupce společnosti Max Cars. Po prezentaci a krátkém občerstvení následovalo svezení připravenými sportovními vozy Aston Martin DB9, Bentley Continental GT a Porsche 911 Carrera 997. Srovnání jízdních vlastností vozů bylo zajímavé. Bentley je, nehledíme-li na provozní náklady, ze všech tří aut nejpoužitelnější. Po usednutí do kabiny se ocitnete v naprostém luxusu, stačí zařadit páku do polohy D jako dopředu, popřípadě S jako svižně, a auto vystřelí. Je to opravdu velmi rychlé a komfortní auto. Čtyřkolce se také po většinu času daří maskovat váhu tří tun, v zatáčkách se ale fyzika prostě projeví. Aston Martin jednoznačně zvítězil zvukovým projevem svého dvanáctiválce a vzhledem. Překvapila mě velmi ostrá reakce na plyn a opravdu velmi tvrdé brzdy. Díky nim se brzdný účinek dostavil, až když se člověk snažil, tedy s drobným zpožděním. DB9 byla ze zkoušených vozů někde mezi Bentley a Porsche, luxusní, tvrdá, ale stále více GT než závodní vůz. Porsche potom bylo pro mě nejpříjemnější. Vyhovovala mi naprosto skvělá manuální převodovka a výborný podvozek. Cit v řízení 911 je opravdu neskutečný a ostatní automobilky by se měly u Porsche v tomhle ohledu učit. Za zmínku také stojí chrapot plochého šestiválce, který sice nedokázal překonat dvanáctiválec DB9, ale byla ho radost poslouchat. Pro představu se můžete podívat na video.

Po absolvování několika kol na polygonu s každým vozem přišla na řadu ochutnávka školy bezpečné jízdy. Luxusní sportovní vozy jsme vyměnili za poněkud civilnější roomstery a vydali jsme se zkoušet krizové situace. Na pečlivě navlhčené kluzné folii jsme zkoušeli různé druhy brzdění, zatáčení a jako třešničku na dortu jsme si vychutnali hodiny v rychlosti 80 km/h. Doporučuji to raději nezkoušet na normální silnici. Za zmínku také stojí markantní rozdíl brzdné dráhy při brzdění v různých rychlostech. Ukazuje to fakt, že nejen na kluzkém povrchu hraje v krizové situaci velkou roli každý km/h navíc.

Galerie

Komentáře