Onboard porovnání Subaru BRZ FA24 a FA20 na Sosnové. Ať můžete mrknout, jak se nové auto chová na místě, které většina z nás dobře zná a sledovat přímé porovnání.
Přijde mi fér upozornit, že ten rozdíl mezi auty umocňují pneumatiky. Když si tenhle fakt odmyslím, bylo z FA24 cítit výrazně více přilnavosti, zkrátka takové dospělejší chování (podobný rozdíl šel cítit i mezi MY2012 a MY2017). Tam kde bych se se svým BRZ Spec.S klouzal na výjezdu, tam se dá ještě najít přilnavost a efektivně odpíchnout ven. Bude to tedy rychlejší a efektivnější. A drifty na suchu budou vyžadovat o něco víc skills.
Motorizace FA24 si zachovala to vzdorování motoru pod 1800ot/min., dohrávaný zvuk je naživo příjemnější než na videích. Konečně ale BRZ jede tak, aby tomu nešlo říct půl slova. Ano, je to megarozdíl od sérové FA20 výkonem i přirozenou gradací.
Ačkoliv zůstává můj názor, že z něj vymyzela ta šlachovitost designu, tak potvrzuji, že to auto vypadá naživo líp než na fotkách. A kdykoliv ho zaparkujete mezi běžná auta, zaujme jak je to široká, krátká placka s výraznými křivkami.