autor: Matěj Slepička | datum: 20.2.2014
Je i základní model trojkové řady BMW dost prémiový? Bude z něj mít fanoušek BMW radost, i když mu chybí dva válce a spousta koní?
autor: Martin Jánský | datum: 12.2.2014
Pravé chlapské SUV, které není jen napomádovaný hatchback, ale skutečně široce použitelné auto, a navíc vás bude bavit řídit? Máte ho před sebou... jen mu musíte dát šanci se předvést.
autor: Matěj Slepička | datum: 6.2.2014
Z testu Golfu GTD víme, že mu do dokonalosti všestranného sportovního auta chybí živý projev motoru a hravější nastavení podvozku. Je už benzinové GTI se samosvorem přesně tam, kde byste ho chtěli mít? A proč je s převodovkou DSG jen lepší?
autor: Martin Jánský | datum: 4.2.2014
Může být hot hatch úsporný? Může být úsporný diesel zábavný? Je tohle ultimátní hot hatch, zábavný a přitom rozumný? Strčí dieselová verze GTI svého benzinového bráchu do kapsy?
autor: Martin Jánský | datum: 29.1.2014
Hybridní auta nejsou nudné pekáče navržené jako pomsta ekoteroristů, jejich řízení může být skutečná zábava! Máte však řidičské schopnosti na to dostat z něj to nejlepší?
autor: Matěj Slepička | datum: 26.1.2014
Jaký má smysl připlácet za naftu u takhle malého auta? Jak použitelné jsou technologie „e“ z názvu e-HDI? Je pozměněná ergonomie geniální, anebo je to průšvih? Funguje převodovka 2-tronic stále tak neomaleně jako při svém představení? Udělejte si v klidu kávu, jen si dejte pozor, abyste ji hned v úvodu nevyprskli.
autor: Martin Jánský | datum: 14.1.2014
220 koní, stovka za 6,8 sekundy a 248 km/h – co kromě čísel ještě umí „nejrychlejší Octavia všech dob“? Zvládne něco víc než svižné stěhování národů? Dokáže zaujmout pravé řidiče?
autor: Martin Jánský | datum: 8.1.2014
Trpí tohle auto nejvážnější krizí osobnosti, nebo se BMW zase podařilo geniálně vyčarovat tržní segment z ničeho? Usilovně přemýšlíme a snažíme se GT pochopit, až nám z toho třeští hlava.
autor: Matěj Slepička | datum: 30.12.2013
Kontrolovaně klouže zatáčkami, naučí vás být lepším řidičem a vykouzlí vám sportovně nadšený úsměv od ucha k uchu. Ale co když ho chcete používat denně? Budete pořád vysmátí, nebo ho rozšlapete vzteky?
autor: Martin Jánský | datum: 19.12.2013
Nový Golf je lehčí, úspornější, kvalitnější a lépe jezdí, verze Variant je také podstatně větší a praktičtější. Je vlastně tak dobrý, že s ním můžete bez obav zastavit u vašeho golfového klubu na parkovacím místě vyhrazeném pro mistra klubu, i když máte mizerný handicap.
autor: Martin Jánský | datum: 17.12.2013
Golf s turbodieselem je prověřená kombinace. Jak se ale osvědčí pohon všech kol na mokrých a zablácených silničkách?
autor: Matěj Slepička | datum: 13.12.2013
Má přes 5 metrů a přes 2 tuny, přesto kreslí černé čáry napříč jízdními pruhy zatáček s chirurgickou přesností a když jeho V8 vytočíte k červenému poli, tak chuligánsky jadrně hřmí.
autor: Martin Jánský | datum: 4.12.2013
Evropská Kuga a americký Escape se staly jedním autem. Pokud ale čekáte evropsky mrštný podvozek s velkým osmiválcem, nechte si raději zajít chuť. Nová Kuga nabízí ale dost jiných lákadel...
autor: Matěj Slepička | datum: 2.12.2013
27 PET lahví, jedno prkénko z eukalyptu, spadlé listy olivovníku, pár oveček před oholením, nějaká ta uhlíková vlákna a baterky. Tváří se to nudně ekologicky, ale jede to zatraceně rychle.
autor: Martin Jánský | datum: 27.11.2013
Řekněme si to rovnou – tohle je nejlepší hot hatch Peugeotu od dob bájné 205 GTi. Bude ale stačit na současnou nejsilnější konkurenci?
autor: Matěj Slepička | datum: 23.11.2013
Je osm hodin večer a ve mně se právě zrodil nápad, krátce kouknu z okna do temnoty a rozzáří se mi úsměv. Popadnu čepici, klíčky od Cascady a zabouchávám dveře od bytu...
autor: Martin Jánský | datum: 13.11.2013
3 auta, 24 válců, 1300 koní. Rozpálené gumy, kouřící brzdové destičky a klepající se řidičovy ruce. Dámy a pánové, pohodlně se usaďte, právě začíná divoký, omamný a ohlušující koncert.
autor: Matěj Slepička | datum: 8.11.2013
Napadla vás někdy myšlenka, jaké jízdní vlastnosti by měla vaše huňatá peřina, kdyby měla kola? Jak měkce by asi tlumila nerovnosti, jak by se nakláněla nebo jak by seděla na silnici? My to teď už víme poměrně přesně...
autor: Martin Jánský | datum: 30.10.2013
Oblíbený redakční driftmašín je po osvěžujícím faceliftu zpátky v plné 350koňové parádě, připravte se na oblaka štiplavého dýmu od zadních kol! Naši dva testovací jezdci skáčou za volant pro jistotu rovnou s plynovými maskami.
autor: Martin Jánský | datum: 23.10.2013
Na skvělý prodejní úspěch malé 208 chce navázat městský crossover postavený na jeho základech. Je 208 na chůdách vylepšením základního konceptu, nebo jen rozmělněním lvích genů?