autor: Martin Jánský | datum: 23.1.2013
První kompaktní SUV Mazdy, pojízdná výkladní skříň moderních technologií, zásadní krok automobilky do budoucnosti. CX-5 je pro Mazdu veledůležitý model a podle nadšených prvních testů a zejména utěšeně se hromadících objednávek, které si vynutily navýšení objemu výroby, se zdá, že vše dopadlo skvěle. Jak se bude líbit nám?
autor: Martin Jánský | datum: 16.1.2013
Správná malá auta mají být nejen praktická, ale hlavně zábavná, a tahle malá potvůrka taková prostě je. Po Genesisu nejzábavnější auto v nabídce Hyundai. Nevěříte? Naskočte si, svezeme vás!
autor: Martin Jánský | datum: 12.1.2013
Na český trh přichází novinka, která si vytváří svou vlastní třídu. Na zoubek jsme se jí podívali tím nejpřímějším způsobem – v závodě. Lítém, nesmlouvavém, krvelačném boji o to, kdo... bude mít nejlehčí nohu.
autor: Martin Jánský | datum: 10.1.2013
Ne, tohle auto vlastně nemá moc smysl. Většina lidí kupuje diesely a ti se sportovními choutkami půjdou rovnou po vrcholné OPC. Jenže dvoulitrové turbo by byla chyba přehlížet. Naprosto anonymní vzhled, 250 koní a nečekaně schopný podvozek přiměje mnoho drzých vyzyvatelů sklopit uši a poraženě utéct. Sledujte!
autor: Martin Jánský | datum: 20.12.2012
Jeli jsme s ním pomalu, jeli jsme rychle. Jeli jsme s ním rovně a jeli jsme i bokem. Přepočítali jsme jeho válce, strčili ucho k výfuku a točili volantem. Už víme vše. Víme, jaký je, čím vyniká a kde ztrácí. Jen jedno pořád nevíme. Jak se sakra dovírá ta přední kapota?!
autor: Matěj Slepička | datum: 12.12.2012
Propadák jako 207, nebo módní trhák jako 206? Může být i mainstreamový model automobilky dost cool? Co vnáší do třídy malých hatchbacků nového? Bude nás zpoza volantu bavit? Náš testovací jezdec uchopil bič na krocení lva a přibližuje se k 208. Prásk!
autor: Martin Jánský | datum: 6.12.2012
Citroën se chytá moderní módní vlny a přináší na trh své první kompaktní SUV, které skvěle vypadá i dobře jezdí. Všechno je tedy v pořádku. Až na to, že to vlastně není Citroën.
autor: Martin Jánský | datum: 29.11.2012
Není to revoluce, ale tohle supermini od VW posunuje hru o level výš. Konečně malé a levné auto, které je chytré, úsporné, prostorné a dá se s ním vyjet i mimo město. Má však Up! něco navíc, aby se odlišil od levnějších koncernových sourozenců?
autor: Martin Jánský | datum: 21.11.2012
V odvážném spotu Infiniti poráží v inscenovaném sprintu M35h konkurenční Panameru Hybrid a ujímá se tak titulu nejrychlejší sériový hybrid. To vzbuzuje u nadšenců do aut řadu vysokou rychlostí rozmazaných představ. Ujasněme si ale hned z kraje jednu věc – rychlý automaticky neznamená sportovní.
autor: Matěj Slepička | datum: 15.11.2012
Během několika prvních minut se ukázalo, že Rapid je všude vítaným zbožím, všichni se na něj těší a jsou zvědaví, jaký je. Proto jsme se s ním vydali přesně mezi ty lidi, kteří si ho budou kupovat do městské džungle i do malebných maloměstských zákoutí republiky. Škoda s Rapidem trošku „zdevětsetjedenáctkovatěla“, což musíme určitě podrobně vysvětlit.
autor: Martin Jánský | datum: 8.11.2012
Neumí šokovat brzdnými schopnostmi ani udivit géčky v zatáčce, nemá raketové zrychlení ani maximálku, při které dokážou letadla vzlétnout. Nedrží rekord na Ringu a nejspíš ho tam ani nikdo nikdy nevezme. Nemá střechu, nemá vlastně ani dveře, a dokonce mu chybí jedno kolo. Přesto nám přinesl jeden z nejúžasnějších řidičských zážitků našeho života. Chceme ho!
autor: Martin Jánský | datum: 1.11.2012
Bettle byl u nás v redakci i podruhé, tentokrát s dvěma sty koňmi, dvouspojkovou převodovkou a sportovním podvozkem. Nemohli jsme odolat a dali mu na okreskách trochu za uši.
autor: Martin Jánský | datum: 25.10.2012
Styl je dnes vším a Astra GTC ho má na rozdávání. Všechny ty svůdné křivky a smyslné linky nosí s grácií a snadno vás s nimi může okouzlit. A nejlepší na tom je, že GTC není jen krásné, ale i opravdu schopné auto, takže nebude divu, když se do něj zamilujete. Je však Astra GTC ta pravá právě pro vás?
autor: Martin Jánský | datum: 18.10.2012
Luxusní limuzína nemusí být jen pojízdná kancelář, pomník vašeho společenského postavení a vitrína vašeho bohatství. Může se stát místem, kam si budete chodit odpočinout. Místem, kde si nejlépe vychutnáte své toulky krajinou. Místem, kde budete nejraději trávit svůj čas. Může se stát víc než jen pouhým autem. Tedy pokud ji vyrobí Lexus.
autor: Matěj Slepička | datum: 4.10.2012
Jako dvě barbínky v růžových tričkách jsme vytáhli bazarové, malinově červené SLK. Matěj věří, že s ním bude zábava, Martin si klepe na čelo. Dámy a pánové, přistupte blíže a sledujte, jak metroredaktoři odhalují potenciál barbie roadsteru.
autor: Martin Jánský | datum: 26.9.2012
Litrový tříválec? Navíc v takhle velkém autě? Než si ukroutíte hlavu nesouhlasem nebo spadnete smíchy pod stůl, potřebujete vědět dvě věci: turbo a 125 koní. Pro všechny odpůrce downsizingu mám špatnou zprávu – funguje to. A hodně dobře!
autor: Martin Jánský | datum: 20.9.2012
Citroën se nadechl a udělal krok do prázdnoty s vírou, že najde opěrný bod. DS5 není ničím jiným než ztělesněným sebevědomím celé značky. Je na světě ještě místo pro osobité Citroëny, nebo je automobilový trh již příliš upjatý, aby je pochopil? Nebo se ti Francouzi definitivně zbláznili a měli by dostat svěrací kazajku a polstrovaný kumbál? Upřímně, sami si nejsme jistí...
autor: Martin Jánský | datum: 13.9.2012
Znáte to, jak všichni čumí? Jak lidé zírají, když kolem projede nějaké exkluzivní auto? Jak se celá ulice zastaví, všichni otáčejí své hlavy za tou čtyřkolovou nádherou a strašně si přejí být v tu chvíli za volantem? Tak tentokrát jsem v centru neutuchajícího a vlezlého zájmu já. Tedy vlastně ne já osobně, ale auto, ve kterém jedu.
autor: Martin Jánský | datum: 6.9.2012
Juniorských hot hatchů je po hříchu málo, takže každý nový přírůstek vítáme s otevřenou náručí a nadšením. Druhá generace Swiftu Sport navíc sympaticky zůstala turbo-free, dokáže nás ale za volantem pobavit? Dokáže nás opravdu uspokojit? Náš muž se otočil k ochráncům přírody zády a chytil sviště pořádně pod krkem.
autor: Martin Jánský | datum: 31.8.2012
Kraft durch Freude (v překladu: síla v radosti) je zašlé propagandistické heslo třetí říše, ale nadčasový VW Brouk dokáže radost rozdávat dodnes a po celém světě. Svezli jsme se jedním z nejdůležitějších aut historie, jehož odkaz je nesmrtelný a společenský přesah prosycený láskou fascinující.